Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase jeden "slušný člověk", který označuje ostatní za spodinu. Já vím, že atletická federace dovolila Semenayové soutěžit se ženami, aniž by musela brát léky na snížení zvýšené hladiny testosteronu v krvi. Je to takové rozhodnutí, kdy kvůli právům jednotlivce jsou poškozována práva ostatních závodnic.

10 0
možnosti
JH

Je mi těch holek líto. Kupodivu, nejenom přímo v politice panují takové zvrácenosti

1 0
možnosti
VJ

Ale to se nevylučuje. Sport ve světě je dnes do značné míry součástí politiky.

0 0
možnosti
RJ

R71a54d15e77k 58J24a52r81o55š

13. 8. 2017 18:23

Ono nejde jen o ty "běžkyně" na 800 metrů. Taková Reesová, co vyhrála skok daleký je nemlich totéž...

0 0
možnosti
Foto

Ba ne, ta černoška Reesová má sice hrubší rysy v obličeji, ale tu bych nepodezíral z toho, že není ženská.

0 0
možnosti
PK

jak to s těmi stvořeními je? Jsem v tomto ohledu nepopsaný list. pokud jsou to muži,jaktože mohou závodit v ženské kategorii?

0 0
možnosti
Foto

Podívejte se dnes večer asi ve 21:10 na ČT Sport a uděláte si názor sám.

0 0
možnosti
Foto

Dala jsem vám karmu, naprosto souhlasím. V pátek u nás byla návštěva a pouštěli jsme si ty rozběhy s těmi "bábochlapy" a já jsem říkala to samé, co vy píšete. Prostě proti němu neběžet. A úplně nejstrašnější je, jak se s nimi jde hned po běhu objímat. Chlívák :-/;-D

7 0
možnosti
Foto

V dnešním večerním finále běhu žen na 800 metrů budou vedle Semenyaové další dvě podobná stvoření z Afriky, která vyhrála semifinálové běhy. Nechci si ani představit jak budou asi vypadat stupně vítězů této disciplíny po dnešním závodě. To snad nemůže být ani náhoda. Některé národní atletické svazy si snad vybírají do ženských soutěží podobné hermafrodity, protože na rozdíl od dopingu se to zatím toleruje. Je mi však líto těch normálních žen, co musí s podobnými stvořeními závodit. Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 1
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 21766x
Začínám a občas mám potřebu vyjádřit se k věcem, které mně připadají kontroverzní a často i špatně chápané. Kolikrát překvapím své okolí ale i sám sebe.

Seznam rubrik